Thursday, November 8, 2007

All apologies...


Nota buat rakan:

Terlebih dahulu aku nak minta maaf sebab dah lama tak jumpa kawan-kawan, terutamanya yang rapat macam kau ini. Kerja dan urusan peribadi banyak ambil masa kualiti aku sejak kebelakangan ini.

Sebenarnya aku ada benda nak beritahu. Bulan Disember bertarikh 22 haribulan nanti aku ada majlis separa besar. Tarikh itu adalah hari pertunangan aku.

Aku kenal dia dah lama. Sejak tahun 1999. Aku pasti kau tahu siapa dia.

Sebarang pertanyaan dan kemusykilan? Hubungi aku.

Sekian terima kasih.

4 comments:

Leyla K said...

yeay!

zeezam said...

tahniah korg berdua.
semoga sampai ke jinjang pelamin dan seterusnya beranak pinak dan bercucu cicit.
bahagia sampai ke akhir hayat :)

Zach Van Alley said...

Thanks, bro. We will do what we should do the best. Cheers!~

Zach Van Alley said...

Leyla K: Yeay!