Tuesday, November 3, 2009

perang yang jahat no.2


27 Oktober lalu
aku janji nak kemaskini perkembangan ilustrasi yang aku buat untuk seorang kawan. Aku juga berjanji mau siapkan dalam minggu lepas, sebelum bulan November... namun tidak berjaya. Maafkan aku. Nyata kesibukan aku menggagalkan niat murni aku itu. Tapi hari ni aku nak tunjuk hasil ilustrasi yang sudah siap 85%; bermakna tinggal lagi 15% nak siap. Mungkin akan siap esok mahupun lusa. Boleh percaya ke ni? Baju manusia tengkorak ini juga aku dah tukar jadi baju Christdriver supaya lebih cool dan bergaya.

Kalau anda semua perasan dalam ilustrasi ni aku masukkan pengaruh dua pelukis ilustrasi yang terkenal dan macam bagus. Kalau bijak, cuba teka siapa mereka? Kalau tak bijak, duduk diam-diam... tengok saja.

Oh, buat kawan aku harap bersabar menunggu ilustrasi ini ye?

Sekian terima kasih.

No comments: