Sunday, December 9, 2007

Dogma.


Tukang Buat: Aku bukan kau.
Tajuk: Dogma

Saiz: Aku tak ukur lagi. Mungkin esok aku ukur...
Tarikh: 1999 mungkin. Aku agak lupa.


Tekan SINI kalau tak faham. Tak faham lagi? Fikir sendiri! Terima kasih.

+ Nota ibu jari kaki: Tadi aku nampak bebudak belasan tahun pakai baju Mai Kemikel Romen. Aku geli geleman. Rasa nak sepak punggung seseko. Aku kekecik dulu pun rasa mual bila nengok bebudak Punk Bodo (read: Chaos) pakai baju Sepetols Seks. Uwekk!!! Okey, okey... 'nota ibu jari kaki' ni takde kena mengena sikit pun dengan hasil seni minimalis/konseptual di atas. Jangan kao memandai nak kait-kaitkan. Aku tak suruh pun.


3 comments:

Jamy AJ said...

alaaaa zaki... aku tau... ko xdpt gi tgk konsert diorg kan... kan... kan... kekeke... ;p

omarbrunoz said...

bro zaki.
ape email ko
akuadebnd nak tny
-omarkelate-

Zach Van Alley said...

Jamy AJ: Alaa... aku tau la kau pergi konsert tu. Kau kat crowd depan sekali kan? Lain kali nak pergi ajak aku okey.

Omarbrunoz: E-mel aku? Ermm... ada la. Mana boleh beritahu kat sini. Rahsia.