Thursday, August 28, 2008

Sate.


Esok malam makan sate kat Kajang dengan Leila & Mak Tah.

Ada sesiapa nak ikut?


Sabtu petang balik Johor, sambut ramadan.
Sure tak boleh ikut.

+ Sambut merdeka? Sudah lama aku campak jauh-jauh.

5 comments:

syibb said...

*angkat tangan perlahan*

Tapi dah janji nak pergi Bukit Jelutong.

Zach Van Alley said...

Kensel je pi Bukit Jelutong tu. Haha!

Kurie said...

salam Zaki...

uihhhh...lama betul x jumpa ko?

dah kawin yer?...tahniah...

aku link ko punya...

ada masa nanti kita jumpa...

adios..

p/s: junior ko kat school AD...

aedie azrul said...

hhehhehe sate pebret aku tuh nak pulak sate kajang yg glemer th...jilat pinggan beb.Selamat Ramadhan.terigi kita sambut merdeka kat Sek 18 Shah Alam lepas jammed.Nakal kita masa tu

Zach Van Alley said...

Kurie: Yo bro, what's up? Harap sihat. Aku sihat je cam biasa. Lama betul tak jumpa kau. Apa cerita agaknya?

Aedie: Masa tu memang nakal, tak terkawal. Sekarang ni ada reduce sikit la. Nanti bebila kita buat lagi, amacam? Hehehe.